Eerste Groninger Museumnacht op 9 september 2017

23 maart 2017, Groningen

donderdag 23 maart 2017

Het is eindelijk zover: Groningen krijgt een eigen Groninger Museumnacht. Op zaterdag 9 september 2017 openen alle musea in Groningen hun deuren tot na middernacht. Naast een uniek nachtelijk bezoek aan de tentoonstellingen en vaste collecties komt er een afwisselend programma met onder meer muziek, bijzondere workshops en interessante sprekers.

De Groninger Museumnacht is een initiatief van het Groninger Museum, in samenwerking met Het Noordelijk Scheepvaartmuseum, GRID, het Nederlands Stripmuseum en het Universiteitsmuseum Groningen.

Noot voor de redactie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Communicatie, PR en Marketing:
Willemien Bouwers wbouwers@groningermuseum.nl 050 3666510
Karina Smrkovsky ksmrkovsky@groningermuseum.nl 050 3666512