Activiteit

Florentijn Hofman
Florentijn Hofman © Studio Florentijn Hofman

Sunday Talk: Kinderbiënnale - A Better Place | WURM

Wormen zijn de superhelden van de aarde. Dit en meer wordt tijdens de Sunday Talk op zondag 24 maart toegelicht door een onwaarschijnlijk dynamisch duo: onderzoeker Jeroen Onrust en kunstenaar Florentijn Hofman. Onrust, die alles weet van de beestjes die zich een weg door de aarde graven, onthult waarom ze veel meer zijn dan het diner voor vissen of compostmateriaal. Hofman, die de kunst beheerst om het alledaagse om te toveren tot enorme kunstwerken, deelt zijn maakproces achter Wurm. Een unieke lezing waar kunst en wetenschap samenkomen.
Deze Sunday Talk is voor volwassenen.

Datum Zondag 24 maart 2024
Start 14 uur
Prijs €5 pp (exclusief museumentree)
Locatie Auditorium

Koop je ticket online
Kies in stap 1 eerst je museumticket en in stap twee de Sunday Talk. Kies daarna in stap 3 het tijdslot voorafgaand aan de Sunday Talk op zondag 24 maart (dus 13.30 of 14 uur).