Activiteit

Extra activiteiten rond lancering nieuwe album The Rolling Stones

Logo The Rollling Stones - Groninger Museum

We vieren het langverwachte nieuwe album!

Ter gelegenheid van de lancering van het nieuwe album Hackney Diamonds van The Rolling Stones kun je in en rond het museum en in de stad op 19 en 20 oktober leuke Stones-gerelateerde festiviteiten meemaken!

Donderdagnacht 19 oktober

Je kunt het nieuwe album nu al kopen! Ga om 23 uur bij PlatoMania in Groningen of één van de andere bekende platenzaken in Nederland voor de deur liggen om 'm te bemachtigen.

In de nacht van donderdag 19 op vrijdag 20 oktober is er een lichtprojectie op de gouden toren van het Groninger Museum.

Vrijdag 20 oktober

De snackmuur van Sounds Like Groningen staat op de brug voor het Groninger Museum van 12-16 uur. Trek hier je Groningen Rocks! promotieartikel uit de muur.

In de entreehal bewonder je in een beveiligde vitrine de door Mick Jagger, Keith Richards en Ron Wood gesigneerd Hackney Diamonds elpee van The Rolling Stones. Je kunt het album winnen door mee te doen aan een winactie in de Pop-Up Store aan de Grote Markt.

In de museumwinkel wordt ook het nieuwe albums en T-shirts verkocht.

Een speciale Hackney Diamonds Pop-Up Store wordt om 13 uur feestelijk geopend door muziek- en Stoneskenner Leo Blokhuis. Deze shop blijft 4 weken open (t/m 18 november).

Je vindt de Pop-Up Store door het stoepkrijt-pad vanaf het museum te volgen. Adres: Grote Markt 20, Groningen.

Pop Up Store The Rolling Stones Grote Markt Groningen