Activiteit

Nieuwjaarsbijeenkomst voor Vrienden

Op het programma staan een welkomstwoord van de voorzitter van de VVGM, muzikale omlijsting verzorgd door studenten van het Prins Claus Conservatorium en een hapje en een drankje. Rondgang door de tentoonstelling Grrrom! Een tentoonstelling met een staartje.

Tijd: 18-20 uur

Aanmelden
Voor alle bijeenkomsten worden door het bestuur uitnodigingen verzonden. Neem naar bijeenkomsten van de VVGM de lidmaatschapspas mee. Meld je voor alle activiteiten aan via activiteitenvvgm@groningermuseum.nl of per post via Molenrecht 1, 9621 BB Slochteren. Graag met vermelding van telefoonnummer.

Ook lid worden?
Als vriend van het Groninger Museum geniet je veel voordelen. Zo ontvang je exclusieve uitnodigingen voor previews, activiteiten, excursies, lezingen en korting op entreeprijzen. Je krijgt het Groninger Museum Magazine gratis thuisgestuurd en hebt vrij toegang tot de Kunsthalle in Emden, het Horst-Janssen Museum te Oldenburg en Kunsthalle Bremen. Ja, ik word lid.

Wanneer Vrijdag 11 januari 2019
Waar Museum