Activiteit

Wedstrijd: maak van de toren van het museum A Better Place

Teken A Better Place Toren

Teken jouw ideale wereld in de toren van het museum en maak kans op hele toffe prijzen! Welke dingen vind jij belangrijk in de wereld? Denk je dan bijvoorbeeld aan het klimaat, of bedreigde dieren, wereldvrede of kunnen zijn wie je bent? Probeer te tekenen wat jij belangrijk vindt en maak daarmee van de museumtoren A Better Place Toren.

Win een prijs!

Er zijn prijzen te winnen voor verschillende leeftijdsgroepen. De prijzen worden beschikbaar gesteld door Royal Talens.

Spelregels

• Download hieronder de museumtoren en print 'm uit
  • Maak er jouw A Better Place Toren van
  • Stuur het resultaat voor 1 oktober naar het Groninger Museum of breng hem lever hem in bij de informatiebalie in het Groninger Museum
  • Vergeet natuurlijk niet om je naam, leeftijd, e-mailadres (en telefoonnummer) erop te zetten.

Groninger Museum
t.a.v. Kinderbiënnale
Postbus 90
9700 ME Groningen

De prijsuitreiking vindt plaats in de laatste week van de Kinderbiënnale.

Download de museumtoren