Instagram fotowedstrijd ‘Architectuur! 20 Jaar Wall House #2’

Fotowedstrijd architectuur

Instagram-fotowedstrijd ‘Architectuur. 20 Jaar Wall House #2’

Hou je van fotograferen en ben je actief op Instagram? Doe dan mee aan de fotowedstrijd van Wall House #2 en maak kans op een VIP-lunch voor twee personen in Wall House #2, verzorgd door restaurant &Meer.

In september bestaat Wall House #2 twintig jaar. In 2001 kreeg het iconische huis van John Hejduk zijn plek aan het Hoornsemeer in Groningen. Daarom organiseert Wall House een maand lang de fotowedstrijd ‘Wall House 20 jaar’ waarin we jou vragen een originele foto van het Wall House te maken.

Hoe doe je mee aan de fotowedstrijd?

Deel op Instagram, tussen 17 augustus en 17 september 2021, jouw foto van Wall House #2 en plaats hierbij de hashtags #wallhouse #groningen en #WH20.

De foto’s mogen zowel van het gebouw, in zijn geheel of juist een detail, zijn of van de ruimtes binnen. In het weekend kun je binnenkijken tussen 12 en 17 uur.

De foto’s worden beoordeeld door een jury bestaande uit Gea Schenk (programmeur Wall House), Heinz Aebi (fotograaf Groninger Museum), Rudo Menge (grafisch ontwerper Groninger Museum) en Regina Zwaagstra (communicatie Wall House).

* Deelnemen kan alleen via Instagram
* De actie loopt van 17 augustus t/m 17 september 2021
* Maximaal 1 foto per persoon per dag
* Foto’s dienen voorzien te zijn van de hashtags: #wallhouse #groningen en #WH20.
* Je account dient op ‘openbaar’ te staan zodat wij de foto kunnen zien
* Je geeft toestemming dat Wall House #2 jouw foto kan reposten op het Instagram-account @wall_house2
* De winnaar van de actie wordt op zaterdag 18 september bekendgemaakt via het Instagram-account @wall_house2

Volg Wall House op Instagram