Laatste kans! Bezoek The Rolling Stones - Unzipped online nog t/m 18 april 2021

maandag 12 april 2021
Rolling Stones Fans Outside The Palladium New York, New York, June 19, 1978.
Rolling Stones Fans Outside The Palladium New York, New York, June 19, 1978. © Photo by Allan Tannenbaum/Getty Images

Deze week is de allerlaatste kans om Unzipped online te bezoeken en een gesigneerde prent van Ronnie Wood of één van de drie catalogi gesigneerd door Mick Jagger te winnen. Vanaf maandag 19 april 2021 reist de expositie door naar Marseille en de online expositie stopt dan ook.

In online tentoonstelling zie je Unzipped van het begin tot het eind. Er zijn films en fragmenten toegevoegd die niet in de tentoonstelling zelf voorkomen, zoals close ups van het drumstel van Charlie Watts en een spectaculaire time lapse van de opbouw van het appartement in Edith Grove van de Stones in de jaren ’60. Museumdirecteur Andreas Blühm vertelt in videofragmenten over zijn persoonlijke favorieten: het dagboek van Keith Richards en het beroemde album Sticky Fingers. Als extra toegift zijn er foto’s van de Stones, gemaakt door Andy Zuidema.

Iedereen die t/m 18 april 2021 een ticket koopt voor de online ervaring maakt automatisch kans om een van de drie door Mick Jagger gesigneerde catalogi te winnen. Of prent van Ronnie Wood, door Ronnie gesigneerd.

Het museum is op dit moment nog steeds gesloten vanwege de landelijke coronamaatregelen. Maar fans krijgen een tweede kans om de tentoonstelling in Nederland te kunnen zien want The Rolling Stones - Unzipped komt in het jaar 2023 opnieuw naar het Groninger Museum.